kolmapäev, 15. juuni 2016

ÜHISJOONISTAMINE, Tricider (tagasisidestamine) ja LINKIDE LÜHENDAMINE

  1. Minge aadressile http://www.tricider.com/brainstorming/2mDJvaseJEl või http://lingid.ee/Valga ja kirjutage sinna need näited (nupp add idea).
  2. Analüüsige enda ning teiste toodud näidete plusse ja miinuseid. Kui leiate, et seda saab kasutada veel mõnes teises aines või teiste õppijatega, täiendage ka selles osas.
Ülesande sooritamise vahendid
URL-i lühendamiseks:
  • http://goo.gl/ (ei saa linki kohandada enda nimega, kuid ei vaja registreerumist)
  • https://bitly.com/ (saab muuta lühendatud linki enda jaoks tähendusrikkaks, vajab registreerumist)
  • http://lingid.ee/ (EESTI KEELNE! Saab muuta lühendatud linki enda jaoks tähendusrikkaks, panna seda parooli alla, esitada QR koodi abil, vajab registreerumist) 

Joonistusülesanne - näidis

1. TeamUp vahendiga moodustatakse kolmeliikmelised grupid.
2. Valige rühmas välja üks veebitahvel:
3. Üks kolmest loob veebitahvli ja jagab teistega kasutades loodud veebitahvli linki. 
4. Valige rühmaga, mida hakkate kavandama:
  • uut moodi koolilaud,
  • e-koolikott,
  • õpetajate koolivorm,
  • iteelik.
5. Koos joonistatud pilt pange palun üles oma digitaalsesse arengumappi. NB! Seda ei saa lisada lingiga, kasutage palun kuvapilti. 
6. Aega rühmatööks 20 minutit.

Iseseisva töö esitlemine

Esitlege oma iseseisvat tööd kursusekaaslastele, kasutades oma digitaalset arengumappi.
Kasutage Helen Barretti refleksioonimudelit (What? Now what? So what?)
  • What? (Mida?) Mida olete õppinud ja kogunud oma arengumappi? Mida tegite õppijatega? MINEVIK
  • So what? (Ja mis siis?) Mis õnnestus ja mis ei õnnestunud? Mida te tegite teisiti kui tavapäraselt? Kuidas õpitegevus teid muutis? OLEVIK
  • Now what? (Ja kuhu edasi?) Kuhu soovite edasi areneda? Millised on teie plaanid seoses aktiivõppe ja IKTga? TULEVIK
Igal on esitlemiseks aega 5 minutit + pärast 5 minutit teiste küsimustele vastamiseks.
Ajamõõtmise erinevaid vahendeid leiate http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar