Ma ei koostanud oma tööd õppetunnina. Pigem õppisin ise enda jaoks ja edaspidise töö hüvanguks. Kasutan valminud veebitahvleid oma klassi blogis videomaterjali jagamiseks.
TEHTUD! Vistutasin (oh, mis naljakas sõna) valminud VEEBITAHVLID oma klassi BLOGISSE
Näen veebitahvli edaspidiseks kasutamiseks erinevaid võimalusi. Nt. Koduse kordamisülesande jagamiseks valikuvariantides. Laste endi tööde kandmine veebitahvlile - arvutiõpetuse tunnis. Kindlasti on veel mitmeid võimalusi, mida tuleb alles avastama hakata.
VEEL KOGEMUSI e-õpetuse vallast:
Katsetasin enne meie kooli e-õppepäeva erinevaid võimalusi. Kirjutasime õpilastega Drives järjejuttu. Klass jaotatud 5-liikmelisteks gruppideks. Igale grupile oma jagatud link töölehele, kus etteantud jutu algus. Iga lapse ülesanne oli juttu täiendada 4-5 lausega. Viimane kirjutaja pidi loo lõpetama.
JÄRJEJUTT
No ja e-õppepäeva materjalide koostamine. Selleks õppisin Google-vorme kasutama. Koostasin erinevatele ainetele vastavad vormid, kus tuli lugeda, vaadata videot, täita ülesandeid ja vastata küsimustele, leida õiged vastusevariandid. Täielik tulevärk kasutusele. Olin jube uhke oma saavutuste üle. Rind kummis ja enesekindlus laes.
Loomulikult ei läinud kõik ludinal. Imekähku sain maapeale tagasi toodud. Selgus, et olin jätnud vormidel töö tegija nime nõude esitamata. Ja loomulikult ei tulnud mulle pähegi, et peaks ka iga küsimuse vastamise kohustuslikuks tegema. No ja oli ka kaks sisulist viga töös. Nii, et kooliraha jagus. Eriti tore oli, et sain terve hulga vastatud anonüümseid töid. Eks sa katsu siis tagasisidet anda - kes kuidas oma töö tegi. :-)
KÄELINE TEGEVUS
MATEMAATIKA
LOODUSÕPETUS
EESTI KEEL
Et siis õppisin enda jaoks päris palju. Ja eks vead olegi ju õppimiseks. Järgmisel korral enam seda ämbrit ei kolista.
TEHTUD! Vistutasin (oh, mis naljakas sõna) valminud VEEBITAHVLID oma klassi BLOGISSE
Näen veebitahvli edaspidiseks kasutamiseks erinevaid võimalusi. Nt. Koduse kordamisülesande jagamiseks valikuvariantides. Laste endi tööde kandmine veebitahvlile - arvutiõpetuse tunnis. Kindlasti on veel mitmeid võimalusi, mida tuleb alles avastama hakata.
VEEL KOGEMUSI e-õpetuse vallast:
Katsetasin enne meie kooli e-õppepäeva erinevaid võimalusi. Kirjutasime õpilastega Drives järjejuttu. Klass jaotatud 5-liikmelisteks gruppideks. Igale grupile oma jagatud link töölehele, kus etteantud jutu algus. Iga lapse ülesanne oli juttu täiendada 4-5 lausega. Viimane kirjutaja pidi loo lõpetama.
JÄRJEJUTT
No ja e-õppepäeva materjalide koostamine. Selleks õppisin Google-vorme kasutama. Koostasin erinevatele ainetele vastavad vormid, kus tuli lugeda, vaadata videot, täita ülesandeid ja vastata küsimustele, leida õiged vastusevariandid. Täielik tulevärk kasutusele. Olin jube uhke oma saavutuste üle. Rind kummis ja enesekindlus laes.
Loomulikult ei läinud kõik ludinal. Imekähku sain maapeale tagasi toodud. Selgus, et olin jätnud vormidel töö tegija nime nõude esitamata. Ja loomulikult ei tulnud mulle pähegi, et peaks ka iga küsimuse vastamise kohustuslikuks tegema. No ja oli ka kaks sisulist viga töös. Nii, et kooliraha jagus. Eriti tore oli, et sain terve hulga vastatud anonüümseid töid. Eks sa katsu siis tagasisidet anda - kes kuidas oma töö tegi. :-)
KÄELINE TEGEVUS
MATEMAATIKA
LOODUSÕPETUS
EESTI KEEL
Et siis õppisin enda jaoks päris palju. Ja eks vead olegi ju õppimiseks. Järgmisel korral enam seda ämbrit ei kolista.
Aga peabki rind kummis olema. Ausalt. See on nii tore, mis siin kõik kirjas on. Ja no see kooliraha maksmine polnud ehk sellel korral nii suur - kui olid ka vabavastuselised küsimused, siis kindlasti tundis igaüks oma vastused ära. Aga jah, sageli ongi nii, et mingi pisiasi unub. Mul on olnud tudengeid, kes tahavad võrrelda oa lõputöös poiste ja tüdrukute teadmisi, siis teevad ka ägeda testi, kuid unustavad küsida, kas testi sooritaja on poiss või tüdruk :).
VastaKustutaPadlet vahendina meeldib aga mulle ka. Sellel on nii palju võimalusi. Kusjuures see on üsna vana vahend ja pole suutnud veel oma otstarbekust kaotada.
Suur tänu nii positiivse hinnangu eest! :-)
Kustuta