neljapäev, 19. mai 2016

KOKKUVÕTE 1. ISESEISVAST TÖÖST

Ma ei koostanud oma tööd õppetunnina. Pigem õppisin ise enda jaoks ja edaspidise töö hüvanguks. Kasutan valminud veebitahvleid oma klassi blogis videomaterjali jagamiseks.

TEHTUD! Vistutasin (oh, mis naljakas sõna) valminud VEEBITAHVLID oma klassi BLOGISSE


Näen veebitahvli edaspidiseks kasutamiseks erinevaid võimalusi. Nt. Koduse kordamisülesande jagamiseks valikuvariantides. Laste endi tööde kandmine veebitahvlile - arvutiõpetuse tunnis. Kindlasti on veel mitmeid võimalusi, mida tuleb alles avastama hakata.

VEEL KOGEMUSI e-õpetuse vallast:
Katsetasin enne meie kooli e-õppepäeva erinevaid võimalusi. Kirjutasime õpilastega Drives järjejuttu. Klass jaotatud 5-liikmelisteks gruppideks. Igale grupile oma jagatud link töölehele, kus etteantud jutu algus. Iga lapse ülesanne oli juttu täiendada  4-5 lausega. Viimane kirjutaja pidi loo lõpetama.
JÄRJEJUTT
No ja e-õppepäeva materjalide koostamine. Selleks õppisin Google-vorme kasutama. Koostasin erinevatele ainetele vastavad vormid, kus tuli lugeda, vaadata videot, täita ülesandeid ja vastata küsimustele, leida õiged vastusevariandid. Täielik tulevärk kasutusele. Olin jube uhke oma saavutuste üle. Rind kummis ja enesekindlus laes.
Loomulikult ei läinud kõik ludinal. Imekähku sain maapeale tagasi toodud. Selgus, et olin jätnud vormidel töö tegija nime nõude esitamata. Ja loomulikult ei tulnud mulle pähegi, et peaks ka iga küsimuse vastamise kohustuslikuks tegema. No ja oli ka kaks sisulist viga töös. Nii, et kooliraha jagus. Eriti tore oli, et sain terve hulga vastatud anonüümseid töid. Eks sa katsu siis tagasisidet anda - kes kuidas oma töö tegi. :-)

KÄELINE TEGEVUS
MATEMAATIKA
LOODUSÕPETUS
EESTI KEEL

Et siis õppisin enda jaoks päris palju. Ja eks vead olegi ju õppimiseks. Järgmisel korral enam seda ämbrit ei kolista.


ISESEISEV TÖÖ - 2. tahvel

Tagurpidi järjekorras sai, et 1. tahvel allpool, kuid mis siis sellest. Peaasi, et olemas.


kolmapäev, 18. mai 2016

ESIMENE ISESEISEV TÖÖ

Kuna mulle meeldis õppepäeval tutvustatud vahenditest kõige enam Padlet, siis otsustasin selle tööriista kasutamise päris selgeks saada ja kasutada oma iseseisva tööülesande täitmiseks just Padleti veebitahvlit.
Otsustasin ühendada 2 asja - teha oma kodutöö ja saada ka oma videod kokku kogutud ühele väljale. Seejärel paigutatada veebitahvli oma klassi blogisse, mida saab vaadata SIIT.

Nii saavad lapsed ja lapsevanemad vaadata meie videoid ühest kohast. Tegelikult kahelt tahvlilt. Ühele ei mahtunud need kuidagi ära.



MINU ja ANGELA KOOSTÖÖ

ANGELA TEGI TÕSIST TÖÖD, MINA NIIVÄGA MITTE.

neljapäev, 5. mai 2016

TERE!

No nii, alustame siis jälle. Uus koolitus ja uued teemad. Või siis mitte nii uued, kuid vajavad veel üleõppimist. Vaatame. Kasuks tuleb igatahes.